OVAJ MADRAC GORNJI DIO NIJE VODOOTPORAN.AKO VAM JE POTREBAN VODOOTPORAN, MOLIMO KONTAKTIRAJTE NAS.
Kako Odabrati Veličinu
- Veličina madraca, odrediti koje je veličine наматрасника potreban.Molimo, imajte na umu da veličina i naslova može razlikovati u različitim zemljama.
- Izmjerite duljinu, širinu i dubinu vašeg madraca, da biste bili sigurni da kupujete presvlaka za madrac koji u potpunosti odgovara vašem madrac, da znate da imate punu zaštitu.
- Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi robe, ne ustručavajte se kontaktirati nas.
Opseg Isporuke Obuhvaća (Jastučnice Treba Posebno Naručiti)
- Zaštitnik madrac * 1
Veličina
- Veličina jastučnice: 48 x 74 cm (18,89"x29.13")
- Veličina Prekrivač Na Krevetu:
Visina Prekrivača Kreveta Od 5 Do 15 cm
molimo odaberite
90x200x15 cm (35,43" x 78,74" x 5,9")
120x200x15 cm (47,24" x 78,74" x 5,9")
150x200x15 cm (59,05" x 78,74" x 5,9")
160x200x15 cm (62,99" x 78,74" x 5,9")
180x200x15 cm (70,86" x 78,74" x 5,9")
200x220x15 cm (78,74" x 86,61" x 5,9")
Visina Prekrivača Kreveta, Od 16 Do 25 cm
molimo odaberite
90x200x25 cm (35,43" x 78,74" x 9,84")
120x200x25 cm (47,24" x 78,74" x 9,84")
150x200x25 cm (59,05" x 78,74" x 9,84")
160x200x25 cm (62,99" x 78,74" x 9,84")
180x200x25 cm (70,86" x 78,74" x 9,84")
Napomene za Paket
- Da biste bili sigurni da ćete dobiti parcelu pravodobno, s obzirom na problem težine, ako ste rezervirali 2 ili više proizvoda, vaš prostor će biti podijeljen na 2 ili više dijelova.
- U tom slučaju, ako je možete dobiti za samo jednu parcelu, ne brinite.Možete provjeriti status parcele, i otkrit ćete da je ostatak parcele je još uvijek na putu.
- Ako još uvijek imate pitanja ili problema, slobodno nam se obratite, a mi smo spremni pomoći.
Pranje i Njegu
- Постирайте madrac gornji dio u stroju za pranje rublja u hladnoj ili toploj vodi, u щадящей ili delikatna okruženju.
- Koristite blagi deterdžent ili prirodni pročišćivač, prašak za pranje, bez izbjeljivača-izbjeljivač može oštetiti podlogu nekih predmeta.
- Nakon pranja osušite poklopac u stroju za pranje rublja na laganoj vatri.Ne koristite visoku temperaturu.
- Objesiti negdje presvlaka za madrac ili objesiti na ogradu, da je sušena na prirodan način.
- Ne гладьте poklopac i ne izlažite ga na suhom čišćenje.
- Čim završite, slobodno ga baci natrag na madrac i расстелить krevet.
Karakteristike
- Štiti od grinja, znoja, alergena i bakterija.
- Odlično za one koji imaju djecu, kućne ljubimce, alergije, astma, ekcem.
- Ne će promijeniti osjećaj vašeg madraca.
- Dizajn u stilu postavljen list.
- dizajn elastična traka na 360° daje savršen slijetanje i нескользящий hvatanje.
- Jednostavno čišćenje i stroj za pranje rublja.
Pitanje: Mogu li dobiti dodatni popust?
Odgovor: Hvala na vašem interesu za naše proizvode.U našoj trgovini postoje fiksne popusti i kuponi, možete slobodno ih koristiti, ako je u skladu s detaljnim uvjetima.Mi ne možemo ponuditi veće popuste, kao što je naša cijena navedena je najbolju, koju vam možemo pružiti.
Pitanje: Mogu li ja postaviti proizvod?
Odgovor: možemo prilagoditi dizajn i veličina za većinu kućanskih tekstila u našoj trgovini.Molimo, kontaktirajte naš tim za korisničku podršku da biste dobili više detalja.
Pitanje: Zašto ruskim klijentima potrebno je popuniti reference?
Odgovor: Prilikom narudžbe potrebno je ispuniti putovnicu podataka, kao i upućivanje će se testirati lokalne carine u Rusiji.Molimo budite sigurni da su vaši podaci nikada neće biti prikazan trećim stranama, i možete sigurno pružiti informacije na Comodo.com.hr.
Pitanje: Kada će biti poslan moja narudžba?
A: Obično nam je potrebno 3-5 dana da se organizirati svoje parcele, ne više od 7 dana.Ako vam je potrebno hitno upućivanje, molim vas, napišite svoje posebne zahtjeve prilikom narudžbe.Osim toga, možete se obratiti za pomoć našu službu servis i podrška.
Pitanje: Kako da pratim svoju parcelu?
Odgovor: možete pratiti svoje pošiljke na sljedećem microsoftovu web-mjestu koristeći svoj broj za praćenje: www.17track.net/en (Kopirao link i zalijepite ga u vaš preglednik, a zatim kliknite na "Otvori")
Pitanje: Kašnjenje s logistikom u Brazilu, Meksiku i Čileu?
Odgovor: Ako vaša pošiljka je stigla u svoju zemlju, nadamo se da ćete čekati nekoliko dana, kao poštanski sustav Brazila, Meksika i Čilea, obično oduzima više vremena na slanje paketa.Ako niste bili u mogućnosti dobiti svoj paket u roku od 2 tjedna, molimo, kontaktirajte naš odjel za podršku klijentima i mi ćemo vam pomoći.
Pitanje: Što ja mogu učiniti, kada se vrijeme zaštite kupnju isteći?
Odgovor: Ako je vrijeme za zaštitu vaše kupnje istekne, molimo vas, kontaktirajte nas i mi ćemo ga proširiti.Novac ne stignu na naš račun.
Pitanje: Kada ću dobiti povrat novca?
Odgovor: Povrat sredstava će se izvršiti u roku od 3-15 dana na Comodo.com.hr.Ako imate bilo kakvih pitanja o pitanju povrata novca, molimo kontaktirajte odjel za podršku kupcima Comodo.com.hr!Zahvaljujemo na razumijevanju.
- Bez obzira, što se dogodilo s vašom upućivanja, molimo vas prvo nas kontaktirajte, i mi ćemo sigurno rade za vas zadovoljavajuće rješenje.
- Možete dobiti puni povrat novca ako niste bili u mogućnosti dobiti svoj paket u roku trajanja zaštite kupnju.
- Možete dobiti puni povrat novca ako upućivanje će biti izgubljene u procesu isporuke.
- Možete dobiti puni povrat novca ako dobijete neispravan proizvod (krivu veličinu ili pogrešna slika).
- Možete dobiti djelomični ili potpuni povrat novca u zavisnosti od različitih situacija, kao što su razlika u boji, neispravan, korumpiran proizvod, mrlje itd.
- Možete dobiti puni povrat novca ili izvršiti zamjenu, ako vam se ne sviđa proizvod ili ste napravili pogrešan red, a također je potrebno vratiti parcelu.